لوازم تزیینی خودرو یکی از بخش‌های مورد علاقه صاحبان خودرو است. با استفاده از تزیینات داخل داخل ماشین امکان شخصی سازی خودرو شما وجود دارد. تزیینات داخل خودرو برای قسمت‌های مختلف طراحی و تولید می‌گردد که تعدادی از آنها به منظور محافظت از بدنه خودرو و موارد دیگر آن جنبه زیبایی و تزیینی دارد. این لوازم در انواع و ابعاد مختلفی برای انواع خودرو‌ها تولید می‌شود.


خرید آنلاین و لوازم اسپرت و تزیینی داخل خودرو

پس از زیبا‌ سازی ظاهر خارجی ماشین و استفاده از لوازم خارجی تزیینات خودرو، نوبت به تزیین داخل خودرو و استفاده از لوازم اسپرت و لوکس می‌رسد. ظاهر زیبا و اسپرت درون خودرو برای اکثر رانندگان خودرو مهم است، از این رو با کمی خلاقیت و ایده‌های جدید می‌توانید تزیینات داخل ماشین خود را انجام دهید. این محصولات دارای تنوع زیاد و قیمت‌های متفاوتی در بازار هستند، از این رو برای خرید اینترنتی لوازم تزیینی خودرو با بهترین قیمت و کیفیت بالا به مراجع معتبر مانند فروشگاه یدک حقیقت 110 مراجعه کنید.


انواع لوازم تزیینی داخل خودرو با کیفیت

تزییات داخل خودرو با توجه به کاربرد، ابعاد و محل نصب در خودرو به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. انواع لوازم تزیینی ماشین با توجه به طراحی خودرو مورد نظر متفاوت می‌باشد، در نتیجه قبل از خرید محصول از مرتبط بودن و همخوانی آن با خودروی خود اطمینان حاصل کنید. این لوازم لوکس خودرو برای پراید، سمند، پژو، تیبا و کوییک تولید می‌شوند.

 

آفتابگیر خودرو

از آفتابگیر خودرو به عنوان یک محصول محافظتی، در تزیینات داخل ماشین و به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب قابل استفاده است. آفتابگیرها معمولا از مواد مختلفی مانند پارچه، آلومینیوم و پلاستیک ساخته می‌شوند. این محصول برای پوشش شیشه‌های جلو، عقب و کناری کاربرد دارد. خنک نگه داشتن اتاقک خودرو، کاهش فرسودگی داشبود بر اثر نور آفتاب و حفاظت از چشم راننده هنگام تابش مستقیم نور از مزایای استفاده از آفتابگیر است. قبل از استفاده از آفتابگیر از نصب صحیح آن بر روی شیشه‌ها اطمینان حاصل کنید.


ایربگ خودرو

ایربگ خودرو یا کیسه هوا ، از جمله موارد حیاتی در ایمنی خودرو و سلامت راننده به حساب می‌آید. این کیسه هوا از جنس پارچه می‌باشد و از گاز پر شده است، محل این کیسه هوا در فرمان و داشبورد قرار دارد. هنگام تصادفات شدید گاز درون کیسه به سرعت خارج شده و از برخورد سرنشین به داشبورد و فرمان جلوگیری می‌کند. دانستیم وظیفه و کاربرد ایربگ محافظت از سرنشینان خودرو هنگام تصادف است. لازم به ذکر می‌باشد که ایربگ به تنهایی قادر به کاهش تمام صدمات نیست، از این رو حتما هنگام رانندگی از کمربند ایمنی استفاده کنید.


دستگیره درب باز‌کن

دستگیره درب بازکن یکی از قطعات ضروری ماشین است که برای باز و بسته کردن درب‌ها از داخل و خارج ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگیره‌ها در انواع مختلف داخلی، خارجی و ... موجود و دارای جنس‌های مختلفی مانند فلز و پلاستیک هستند. دستگیره‌های درب بازکن می‌توانند به دو صورت دستی یا خودکار عمل کنند و دارای ویژگی‌های مانند قفل کودک، سیستم‌های ضد سرقت و ... باشند.


دستگیره تنظیم صندلی جلو

از پرکاربردترین لوازم خودرو، می‌توان به دستگیره تنظیم صندلی جلو اشاره کرد. با استفاده از این دستگیره سرنشینان جلوی خودرو توانایی تنظیم دلخواه موقعیت صندلی خود را دارند. کاربرد این دستگیره در تنظیم ارتفاع پشت صندلی، فاصله صندلی تا فرمان و ... می‌باشد. برای سهولت و امنیت بیشتر در رانندگی قبل از شروع، حتما فاصله صندلی خود تا فرمان و پدال‌های گاز، ترمز و کلاچ را تنظیم کنید.

 

مزایای خرید لوازم خرید تزیینی خودرو

ساختار و طراحی هر خودرو با خودرو دیگر تفاوت دارد و متناسب با سلیقه همه افراد نیست، از این رو علاقه‌‌مندان به رانندگی و خودرو تمایل به تغییر ظاهر خودرو متناسب با سلیقه خودشان هستند. با توجه به تقاضای بسیار برای تزیینات داخل ماشین، بازار این لوازم به سمت تولید انبوه و کیفیت بهتر آنها سوق پیدا کرده است. با استفاده از لوازم لوکس و تزیینات داخل خودرو می‌تواند ظاهر ماشین خود را شخصی سازی کنید، هم‌چنین انجام این تزییانت علاوه بر زیبای ظاهری باعث بهبود برخی از عملکردها و قابلیت‌های خودروی شما می‌شود.


مرکز فروش لوازم اسپرت ماشین

با توجه به تنوع و فراوانی محصولات اسپرت و تزیینی ماشین، انتخاب آگاهانه این لوازم از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. پس لازم است هنگام خرید اطلاعات لازم و کافی در خصوص نحوه عملکرد و کیفیت محصول مورد نظر را بدست آورید، برای دریافت اطلاعات در مورد تزییانت داخل خودرو به مراکز فروش لوازم اسپرت و تزیینی ماشین معتبر مراجعه کنید. فروشگاه یدک حقیقت، یکی از مراکز فروش لوازم اسپرت ماشین است که امکان دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید را برای شما فراهم می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو وقت مشاوره با شماره‌های پایین صفحه تماس بگیرید.


لیست قیمت لوازم تزیینی داخل خودرو

در حال حاضر با توجه به تقاضای زیاد محصولات تزیینی خودرو، قیمت این لوازم متغیر است و به عوامل مختلفی مانند برند تولیدکننده، کیفیت محصول، کاربرد و عملکرد و خودروی مورد استفاده بستگی دارد. برندهای مختلف داخلی و خارجی، در حال طراحی و تولید این محصولات هستند که قیمت پیشنهادی هر کدام از آنها باهم متفاوت است، البته فروشگاه یدک حقیقت 110 به عنوان یکی از مراجع معتبر تولید قطعات خودرو، طیف گسترده‌ای از محصولات تزیینی را با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می‌کند.

ارسال به تمامی نقاط ایران

پشتیبانی 24 ساعته

پرداخت در محل

روز ضمانت بازگشت