تیغه برف پاک کن که به آن تیغه پاک کننده شیشه نیز گفته می‌شود، ابزاری مهم برای حفظ دید راننده در شرایط آب و هوایی برفی یا بارانی است. تیغه برف پاک کن بر روی دسته‌های برف پاک کن نصب می‌شوند و با حرکت رفت و برگشتی، آب و برف را از سطح شیشه جلو و عقب خودرو پاک کرده تا دید راننده تامین شود. تیغه برف پاک کن با پاک کردن آب و برف از شیشه جلو، دید راننده را در شرایط آب و هوایی مختلف تامین کرده و به رانندگی ایمن کمک خواهد کرد.

 

خرید تیغه برف پاک کن پراید و پژو

خرید تیغه برف پاک کن برای داشتن دید خوب حین رانندگی مفید بوده و به کاهش خطر تصادفات و افزایش ایمنی راننده، سرنشینان و عابر پیاده کمک زیادی می‌کند. متاسفانه استفاده از تیغه‌های فرسوده باعث آسیب به موتور و دسته برف کن خواهد شد به همین دلیل باید از تیغه جدید و با کیفیت بهتر که مقاومت بیشتری در برابر شرایط سخت آب و هوایی دارند استفاده کنید. خرید تیغه برف کن پراید، پژو و انواع دیگر خودرو به حفظ ایمنی و کارایی ماشین کمک می‌کند.

جهت خرید زه آبگیر شیشه خودرو کلیک کنید.  

 

بهترین تیغه برف پاک کن خودرو

بهترین تیغه برف پاک کن خودرو از فولاد ضد زنگ یا مواد مقاوم دیگری ساخته شده است و برای پاک کردن باران، برف و برش برف و یخ به طور موثر استفاده می‌شود تا سطوح را به سرعت و به طور ایمن تمیز کند. این ابزار مهم باعث حفظ دید کامل و ایمنی در شرایط مختلف می‌شود. تامین ایمنی لازم از ویژگی‌های حیاتی برای رانندگی است که تا حد زیاد از وقوع حوادث جلوگیری می‌کند. لاستیک روی تیغه برف پاک کن باید از جنس بسیار خوبی باشد تا ضمن تمیز کردن شیشه باعث ایجاد خط و خش نشود؛ به همین دلیل نقش مهمی در حین رانندگی ایفا می‌کند.

 

مشخصات فنی تیغه برف پاک کن

هنگام خرید تیغه برف پاک کن باید از مشخصات فنی تیغه برف پاک کن اطلاعات کافی داشته باشید تا به درستی آن را برای خودروی خود خریداری کنید. شماره ی تیغه برف پاک کن به اندازه و نوع اتصال آن به دسته برف پاک کن خودرو اشاره دارد و بر اساس اینچ مشخص میشود. برای مثال، تیغه برف پاک کن پژو ۴۰۵ دارای دو عدد تیغه شماره ۲۲ است که اگر این عدد را در ۲٫۵۴ (نسبت اینچ به سانتیمتر) ضرب کنیم، عدد ۵۵٫۸۸ سانتیمتر به دست می‌آید که اندازه تیغه برف پاک کن این خودرو به سانتیمتر را نشان میدهد.

برای تعیین شماره تیغه برف پاک کن مناسب با خودروی خود، می‌توانید اندازه فعلی تیغه را با خط کش اندازه‌گیری کنید و سپس آن را به اینچ تبدیل نمایید.

 

  • وزن تیغه برف پاک کن بسته به جنس و اندازه تیغه میتواند متغیر باشد.
  • تیغه‌ها ممکن است از پلاستیک فشرده، سیلیکون یا ترکیبی از مواد مختلف ساخته شوند.
  • برخی تیغه‌ها دارای طراحی آیرودینامیکی هستند که به کاهش صدا و افزایش کارایی کمک می‌کند.

 

انواع تیغه برف پاک کن

با توجه به نوع ماشین خود می‌توانید انواع تیغه برف پاک کن را خریداری و آن را بر روی وسیله نقلی خود نصب کنید. انتخاب صحیح انواع تیغه برف پاک کن بدون ایجاد خط و خش روی شیشه می‌تواند باعث تمیزی شیشه جلو یا عقب خودرو شود.

 

تیغه برف پاک کن پژو

برای خرید تیغه برف پاک کن پژو، می‌توانید از انواع مختلف تیغه شامل تیغه فلزی، فلت، هیبریدی و برفگیردار انتخاب کنید. این تیغه‌ها در سایز و مدل‌های مختلف برای انواع مدل‌های پژو مانند 206، پارس و دیگر مدل پژو موجود است.

 

تیغه برف پاک کن پراید

تیغه برف پاک کن پراید برای پاک کردن شیشه جلو ماشین و تمیز کردن شیشه بدون ایجاد خط و خش برای دارندگان خودرو پراید بسیار مناسب است. تیغه برف پاک کن پراید جز پرکاربرد ماشین شما محسوب می‌شود و برای خودرو خصوصا در شرایط آب و هوایی سخت نیاز است.

 

لیست قیمت برف پاک کن خودرو

لیست قیمت برف پاک کن خودرو پژو و پراید با یکدیگر متقاوت است به همین دلیل نمیتوان قیمت ثابتی را برای آن تعیین کرد. شما می‌توانید برای سفارش و خرید تیغه برف پاک کن باکیفیت مناسب به سایت لوازم یدکی یدک حقیقت مراجعه کنید و از بین انواع تیغه برف پاک کن مناسب‌ترین را برای خودرو گزینش کنید.

ارسال به تمامی نقاط ایران

پشتیبانی 24 ساعته

پرداخت در محل

روز ضمانت بازگشت